woensdag 28 maart 2018

uit mijn derde tekenboekje X

uit mijn derde tekenboekje X

Selectie nummer 10 en ineens ook de laatste uit mijn 3de boekje. Nummer 4 wordt ondertussen volgekriebeld maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er nog niet echt iets in staat waar ik echt tevreden over ben.


uit mijn derde tekenboekje X

Daarnaast klieder ik tegenwoordig ook af en toe wat vellen papier vol met aquarelverf. Vermoedelijk zal ik daar binnenkort wel wat meer over vertellen. En misschien zelfs wel wat glimpen van laten zien, wie weet..... . 


Wat over de tekeningetjes van vandaag: nummer 1 vind ik zelf verrassend plezant, al kan ik niet goed uitleggen waarom.  Als je op zoek bent naar wat het juist is: niks! Gewoon lijntjes, stippen, vormen en kleuren die ik tof vond.























Ook van nummer 2 ben ik wel content. Vooral van de groene vlakken.



Nummer 3 ontstond tijdens een vergadering in een grote zaal vol blote bakstenen muren. Dat zie je er aan :) .



En verder wil ik nog kwijt dat ik de foto van de laatste bijzonder slecht vind. Ik moet echt op zoek naar een betere manier om ze op foto te krijgen in't vervolg. Maar dat zal nog niet voor direct zijn daar ik over boekje nummer 3 toch ruim 2 jaar heb gedaan vooraleer het vol was en ik niks wil laten zien voor het helemaal vol is ;).




Meer uit mijn tekenboekjes via deze tag ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com